img 2131Cari compaesani e non,

ho caro presentar sta nova edizion del sito su Pianzan, su la nostra tradizion, la nostra dent, le nostra tera, oramai l'e tanti ani che publichen curiosità su Pianzan che non se savea pì dove meterle.

Cussita mi, Cristian e Matteo se ven mes a far ordine e a sistemar tuti i materiai che vensi e co l'ocasion ghe ven dat anca na veste pì moderna che no guasta. In te ste pagine trovarè tut al posibile sul nostro paese par no perder la memoria dei fati de 'na 'olta e no perder la memoria dee nostre radise.

Speren che al sforzo al vegne aprezà da tutti voialtri visitatori e anzi se qualchedun al volesse metterghe del soo co storie, foto, racconti e anca critiche costruttive, noantri se varie proprio caro. Se po qualchedun al vol un pò de spazio sul sito par al so grupo, attività o altro (purchè sia roba de Pianzan) anca qua sen a disposizion e no ocore pagar gnent: quel che fen lo fen par pasion come al solito.

Al sito l'e in parte in lingua Pianzanese, ma tanto tra de noantri se se capis e per i altri l'e 'na bona ocasion par imparar al dialeto.

Ades andè a darghe 'na ociada al sito e bon divertimento.

manuel

Per gli utenti in lingua Italiana.

In questa nuova edizione del sito abbiamo scelto di mantenere la parte riguardante il paese e le sue tradizioni in dialetto per rispettare l'idea originale che tanto era piaciuta e anche per agevolare gli ormai tantissimi discendenti dei nostri emigrati in Brasile che (almeno in parte) parlano il dialetto dei loro avi. La nuova parte riguardante invece la Parrocchia è interamente in italiano.

 

Contatti: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.